Pina colada boy, you make the girls go ahh!

hejsan, kvällen igår var så gaaalet nice. drog först och träffade william sen drog vi och träffade elina, pontus, linus och typ 700 andra. sen drog jag och william till rönninge och träffade veronica och lulle för vi skulle till någon fest. sen drog william så jag veronica och lulle drog på en fest i nytorp och hade sjukt kul, sen vid klockan 1 eller något drog jag tillbaka till salem. typ klockan 2 var jag hemma hos william iaf och sen var kvällen slut. körde riktigt hårt igår, alla var så jävla taggade och bara festade galet. grymt ;))) Aja ska fixa mig nu sen ska jag till william (a)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ditt och William S förhållande på riktigt?

2011-05-01 @ 14:06:10
Postat av: Willztah

sugen lr ;)?

2011-05-01 @ 22:37:11
Postat av: :o

asd

2011-05-01 @ 22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0