Talking to the moon..!

TJA bloggen! Hur måååår ni? själv mår man tooooopppen! idag skippade man skolan och drog till min syrras skola och färgade håret. fick inte den färga det jag ville för då skulle jag tappa håret.. så jag fick en annan snygg röd färg! och det vart nice! sen när jag kom hem fick jag flipp och klippte av mig håret som ni ser på bilden. Blev ganska nöjjd förutom att det är helt ojämnt.. men det ska min syrra försöka fixanär honkommer hem.. Vad tycker niom mitt nya korta hår? (aa)
Snaart kommer min syrra hem och då ska mamma hämta oss och vi ska dra till skärholmen för min syrra skulle fixa en sak te kevin tror jag. Så jag ska se omjag kan fixa hem någon tröjja eller någooot nicee fynd!Aja nu ska jag vila lite innan dom kommer! Kyss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0