Men ingenting kan bli var det var

Hejhej. sitter och snackar med massa folk på msn skype och fb. alla verkar vilja snacka med mig  idag. skit många som skriver därför jag svarar så jävla segt ;pP aja idag har jag inte gjort så  mycket, drog hem efter skolan och sen drog jag till tumba och köpte lite smink och skit :) sen drog  jag hem så gjorde jag och brorsan pannkakor ;p imorn ska jag till tumba idag för att dagiset jag  ska praoa på måste fylla i en lapp så ska åka dit med den så dom får fixa det. Ska praoa på  dagiset min minsta kusin går på, så det blir någ skoj. men det är ju efter påsk så de är ett tag.

Aja har massor att göra nu, måste plugga no också för jag har horprov imorn och jag känner att  det kommer gå helt jävla åt helvete men det får vi väl leva med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0