love hurts whether it's right or wrong

You're on your knees, begging please, stay with me.

Tja bloggeeeen! Sitter här i min ensamhet. I skolan var det chillmode, gjorde typ.. inte ett jävla skit :)
Efter skolan drog jag hem. Så ringde Elina och frågade om jag ville följa med henne till stan så det gjorde jag.
Hon köpte byxor och ett linne. och jag köpte hemligt.. :)))
Sen drog jag hem och nu sitter jag här. Ska snart sätta på saw, 1an för jag somnade igår när jag kollade ;p
Har inte sett dom filmerna på evigheter, så fick jag alla igår av brorsan när jag fyllde år. Så jävla toppen!
Älskar dom filmerna, så jävla underbara! :) Stort fan av skräck. Tyvärr failar dom oftast.
Finns inte alls många bra skräckfilmer tycker jag. Och nästan ingen som är riktigt läskig heller.
Aja kanske slänger in ett inlägg lite senare. Puss!


Haha fyfan! Riktigt gammal. Bjuder på den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0