I love you..



CHAAA BLOGGEN! vad gör ni då? själv sitter man och chillar gaaaalet! Är på otroligt bra fest humör men det blev tyvvär ingeting idag! synd.. Har sminkat mig lite extra och klätt upp mig lite och så och tagit lite bilder som jag kan bjuda på lite då och då ;) .
 Om ni kollar på mitt förra inlägg är jag väldigt lång och när jag har klackar så blir man ju otroligt lång men jag älskar det! så snyyyggt.. synd bara att man inte kan gå så ute då blir man ju fan som en jätte bara för att alla måste va så små.. -.- fast det var kul och sticka ut lite rejält på kryssningen då man va kanske 2m ;) aja slut snackat om det! Nu ska jag gå och hämta min glass och tjocka mig lite! Kyss på sjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0