huehue

hejhej, min moster och mina kusiner är här. Vi har precis käkat, och ska snart göra klart min finfina tårta (aaa) Veronica kommer hit ikväll och ska sova här. så det blir typ skit nice. ikväll ska vi typ bara vara hemma antar jag för vi kommer inte få gå ut för våra föräldrar snackar med varann och litar inte på oss ;p imorn vet jag inte vad som händer ska kanske dra och träffa någon eller något och sen är ju helgen slut. Helgerna går ju så jävla fort. helt sjukt.

Har massa att plugga på också, måste göra so provet på måndag. plugga no och matte och sen inget mer tror jag. Sen har jag utväcklingssamtal på tisdag också. och sen träning. Juste imorn kommer min farmor och farfar också.
Aja ska vara lite social nu. hejdå! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0