fan skärp till dig..


Hej bloggen! , idag skulle jag till hudläkarn och ta bort ett födelsemärke typ.. men då ville han skicka mig till en plastikirurg som skulle göra det snyggare! så nu måste jag vnta ännu längre för att bara ta bort en liten jävla fläck lixm.. irriterande..
efter vi vart där så drog vi till gallerian för att gå till livsmedelsaffären och kolla efter mina tabletter jag ska knapra till mitt hår.. Men vi fick dra till sturegallerian istället och köpa! sen satte vi oss och myste på donken. efter det åkte jag och mamsen hem och då fick jag pengar så drog jag till tullinge och mötte upp hannah och drog och sola! soooft.
Imorgon fyller sötnosen år! alla måste gratta henne!! Men nu ska jag dra! Kyssen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0