Behind this castle walls..


CHA BLOGGEN! ångesten för mitt hår börjar lösa sig.. ska få låna löshår av hannah och sen ska jag kanske börja äta tabletter som ska hjälpa mig.. så skönt! mitt hår är as fräscht och skönt nu också! Aja idag var man i skolan och typ dog och sen drog man hem och vila lite och sen kom mami och papi hem med donken och god morotskaka! Som hannah gjort mig beroende av :/ .. Imorgons planer blir ju då att färga löshåret och fixa lite.. ska kanske sy in det på lördag så får vi se hur det blir. Sen ska man dra på träning och sen dra till tumba och göra en liten priiiiivat grej ;);););;);) .. haha nej men inget man vill ta upp här direkt :].. Men nu ska jag käka lite bilar och alldeles strax dra ner och se på BB sooooooooft! MEN HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0