Bara för att jag är så jävla arg.

Åhh jag är så arg, så jävla irriterad på en person. Hatar alla just nu. Verkligen FUCKING ALLA! Fyfan asså, folk är så jävla respekt lösa så jävla äckliga och så jävla sviniga. "ååhh jag älskar dej, du är mitt allt" Men ellerhur, så jävla mycket skit snacka hela tiden. Är så jävla trött på er nu, era jävla blickar när ni kollar snett, erat jävla skit snack hit och dit. Erat jävla sett att kalla mej massa saker, kalla mej hora om ni vill, för jag bryr mej inte. Jag är ingen hora det vet jag själv. Äckliga jävla ollonskallar. Kalla mej vad fan du vill men det är fucking inte jag som springer runt och försöker med alla. Varje jävla brud du träffar försöker du med. Du vill ha ett jävla ligg av alla du försöker med men lilla gubben. Du har fortfarande inte fått något. Inte efter 17 år. Synd jävligt synd. kanske borde tänka på vad du håller på med egentligen? Du är så jävla failad, riktigt jävla KEFF! Bara så du vet det, man märker på dej direkt vad du är ute efter. Aja lycka till ditt jävla ufo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0