Veronica, du är världens bästa!

Hej på er. är sjukt trött har varit vaken typ hela natten och legat och tänkt på veronica, va så jävla orolig.. kan berätta allt från början. hon drog på fest hos min kompis, jag kunde ju inte följa med för jag har utegångsförbud :( aja så ringer jag till veronica och massa saker och hennes mobil va inte på, så jag fick panik och trodde det hade hänt något. men jag visste ju vart hon va så klockan 12 typ drog jag dit och tog hand om henne och försökte få med henne hem, men hon ville inte.. så jag gick ut, ringde hennes föräldrar.. förlåt för det igen gumman! men eftersom att jag har utegångsförbud kunde jag ju inte stanna länge. och jag va skit orolig att det skulle hända någon för hon inte hade batteri i mobilen så jag visste att jag inte skulle få tag på henne, det va därför jag ringde dom.. iaf sen går jag in igen och snackar lite med henne och säger att jag har ringt hennes föräldrar. så snackade vi lite, och jag va där i en halv timme typ. sen va jag tvungen att gå, jag lämnade henne där. och när jag kom hem smsade jag med en kompis som va där, han hade inte druckit, inte mycket iaf så han sa att dom tog hand om henne.. jag älskar dej veronica! så jävla glad att jag har dej <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0