vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram ;$

Hej igen! har så jeffla tråkigt här asså.. Mina svampbob hörlurar värker och jag har ingen att snacka med! Kul ? nej tror inte det va -.- ..
Försöker ladda upp bilder på facebook men det går inte bra alls..
Står bara att den misslyckades..så får ta lite gamla bilder och lägga in. Som jag  faktiskt inte fixat på mitt fotoprogram! Funtar på att göra en liten bildbomb med hur jag förendrats genom åren.. Men vet itne riktigt om jag pallar det just nu. Vi får se hur jag gör.. Förresten det där med designen gick fan inte bra alltså så , Om det finns någon sötnos av våra läsare så kan ju den kontakta oss ? :)
[email protected] haha ignorera namnet .. gammal msn ifrån 5;an typ ;)
Men nu ska jag chilla gaaaaalet och fortsätta tråka. PUSS PÅ SJÄRTEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0