gooooodkväll bloggen!!!

Sitter och snackar med skönt folk på msn och kollar lite halft på simpsons :) har asont i ryggen för jag har suttit och ritat i flera timmar. Jag och frugan har ont i huvudet, då vet ni.. Ja, har inte så mycket att skriva.. Börjar 9 imorn har äcklig tema-vecka.. Så vi har typ inga lektioner, slutar 2 och har träning på kvällen. Min börjar innan Veronicas så jag tränar drar hem, duschar och när jag är hemma och duschar tränar Veronica och sen drar hon hem och duschar och sen... venne, hon kommer hit på något sätt.. Sen blir det att sova TIDIGT! Det vill säga inte ligga och snacka i tele med alla våra pojkvänner hela natten. HÖR DU DET NU VERONICA??!??! Sen sova några timmar, sen upp typ vid KLOCKAN FUCKING 6 PÅ MORGONEN!! Sen klockan 7 sätter vi oss i bilen och rullar iväg.. WOOHO! 


H3h3h3h någon gammal, gammal, MYCKETgammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0