Döda mej långsamt..

La mej precis i sängen och precis när jag la mej får jag ett sms och mobilen ligger i min soffa.. ASSÅ JAG ORKAR INTE! Ska försöka ta mej upp och kolla på det snart. Har så jääävla tråkigt, asså :(( Är astrött så vill bara gå och sova men det kan jag inte göra för då vaknar jag vid 4 halv 5 inatt och kan inte somna om.. Så blir det ALLTID. Fett ovärt.. Ska träna eller något nu iaf, vill ut och springa.. Men ne för jag har utegångsförbud?!?!??! Jävla hora.. Aja ska göra några armhävningar och träna magen nu.. Japp jag satsar till SOMMAR 2011 WOOOOWOWOW!! Fyfan vad jag lääääängtar sommaren kommer bli så jävla AWESOME!

Sommartider hejhej sommartider.. Jag är bruuunast!! :DDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0