äckel..

Chaa bloggen! Idag skulle jag vart med hannah men hon sov bort hela dagen och sen när jag skulle komma till henne fick jag inte åka iväg för pappa för han sa att mamma ville snacka med mig så jag går och lägger mig i sängen med ytterkläderna på och somnar.. sen vaknar jag och tar av mig dem och går o lägger mig igen tills pappa kommer och väcker mig att det är mat.. -.- , efter jag käkat gick jag till datan och ingen snackar med mig ju.. så jäääävla irriterande.. men imorgon ska jag ju ändå dra till hannahs skola och sen drar vi på träningen också :] ! men nu ska jag sitta här och tråka väntar tills hannah ska logga in så jag kan snacka med henne.. Aja PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0