David.. jag kan fortfarande inte förstå att du faktiskt är borta.. Saknaden av dig är så jävla enorm och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. För ett år ungefär sen var du min pojkvän.. Alla minnen vi har tillsamans, jag vill bara tillbaks. jag vill ha dig vid mig.. Jag vill ha dig här på jorden.. Alla meddelanden finns kvar på min facebook där du skrev att du aldrig skulle lämna mig.. men vart fan är du nu då :( ?.. Jag ville aldrig att det skulle bli såhär.. Att gud kan ta en sån fin person som du.. Förstår bara inte.. Fast jag skrev till dig " dör du så dör jag! " så ska jag istället leva för dig.. jag lever varje dag fullt ut för din skull.. Du kommer alltid ha din speciella plats i mitt hjärta.. JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG OTROLIGT MYCKET DAVID PERSSON!! :´(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0