Veronica, läs..

Gumman efter allt som har hänt, allt som håller på att hända. Jag vet inte, men jag har en känsla av att du har förändrats, det kanske jag också har, jag vet inte. Men du är mitt allt i alla lägen du är den jag går genom eld och vatten för det är dej jag offrar allt och lite till för. Du vet att du har mej du vet att jag alltid kommer finnas där. Men du säger att du vill ha tillbaka tiderna med mej och sen då? När vi väll ska träffas orkar du inte, vad vill du att jag ska göra? Om du inte orkar så finns det inget jag kan göra åt det, då blir det ju så att jag börjar vara med andra. Såklart. Jag ber dej vara med, varje dag frågar jag, jag får alltid svaret att du inte orkar, eller att du inte kan. Hjärtat även om jag inte visar det, så vill jag också verkligen att det ska bli som förut.

Veronica Åhrberg du är allt för mej. Jag älskar dej så otroligt jävla mycket bästavän. Glöm aldrig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0