...

CHaa bloggen! , Som ni kankse vet så har jag inte vart tillgänlig till att skriva ett inlägg eftersom jag sov hos hannah hela helgen ;) . Vi har typ chillat hela helgen och kollat skräck.. jag var ju typ skiträdd ;o! sen fick vi flipp och började dansa som galningar och det var sjukt kuuuuul!! haha så dygna vi också.. ;) Sen idag drog vi till skogsäng och kollade matcher . vi skulle stått och sålt saker till laget.. men det var några andra som gjorde det åt oss istället.. eller osm tog vårt pass så vi sket it.. :) sen drog vi och käka pizza vid typ åtta nio. så nu sitter man och bah är helt mätt.. Är inte ett dugg bekymrad över den här veckan eftersom vi har " kärleksvecka " i skolan så vi kommer typ bah chilla hela dagarna.. NICE! FÖrutom att vi har nationella tisdag och torsdag! Men nu skiter vi i det.. Jag ska fortsätta sitta här och vila med musik.. så kanske skriver imorgon! PUss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0