Om du bara visste

Tja bloggiiiisch.. kom precis hem från saaaalem. drog dit med johan och stefan och när vi kommer dit sitter vi och väntar på filip typ aslänge. sen kom han till slut då drog vi och träffade veronica, sen drog vi och käkade pizza. eller boysen gjorde det och vi snodde från dom hihih (a) sen drog dom hem för dom skulle gymma, tuffa grappar! så jag och veronica gick in i centrum och träffade på emelie, mickis och typ 15 andra.. sen drog vi till skogsäng och satt där och snackade skiiiit, trevligt :)) och nu är jag hemma, har fått en sticka i foten, asont.. Aja nu måste jag dra har hänt en grej som jag inte tänker ta upp här.. hörs.


Skitsöt bild från 6an? eller 7an? :o aja gammal iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0