" jag önskar jag bara kunde få se ditt vackra leende, en enda gång till.."

Cha bloggen!, nu är helgen fixad och dt kommer bli nice bara allting löser sig med hannah och det! finns här gumman.. <3!
och imorgon har jag skola och sen ska jag spela match emot järfälla sen dra hem och duscha sen ska man dra iväg och fixa lite saker och sen dra på fest! är sjukt jävla taggad förutom att en kille har typ daaamp på mig och ja.. men sånt man får stå ut med när man bor i den här skithåååålan!! ah, tjatade lite på pappa för ett tag sen om vi kunde hämta ut min jeansjacka som jag beställde för ett tag sen.. men nej då vill han hämta den imorgon istället så YEAH! rött hår och nu en ny jeansjacka! så jeffla nice.. lite nytt sådär.. Förresten så är svenska nationella avklarat nu också (y) känns nice, bara engelska , matte och no;n kvar då! fyfabylon! aja pallar inte skriva mer! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0