Jag är duuktig!

HEJ! Sitter och skriver svenskan just nu, går bra.. Men har slut på ideer nu.. Ska skiva 400 ord ungefär har snart gjort det. Skriver om pedofiler. Massa känslor som jag försöker få in i texten liksom, men det är ganska svårt, kan ju inte skriva typ "äckliga jävla pedofiler ska leta upp dom jävla svinen och sätta en kula mellan ögonen på dom" asså tycker det är så jävla äckligt asså, tänk en äcklig gubbe på 40 år som går på en liten brud på 8 fyfan.. något annat borde han väl förfan få.. Förstör hela tjejens liv liksom, usch fy och blä. Nejmen vafan, ska ta fram matten snart tror jag, ska ju göra prov imorn tror jag. Om jag inte tar det nästa vecka, eftersom att jag inte är klar. Aja skitsamma herrååååå!

Just nu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0