i found you..

Tjenare bloggen! , hur har ni det ? (A) själv rullar allting på som vanligt. Idag drog jag aldrig till skolan för mådde illa imorse.
Så jag chillade hela dagen med min underbara hund wilma. Sen vid tre fyra tiden började jag fixa mig och sen körde mina föreldrar mig till tullinge station och då drog jag in till centralen och käkade tacobar med hannah! sjukt nice med tacobar asså . Iaf jag var ju så duktig och tog med mig kameran men tog knappt bilder och har ingen lust att lägga in dem just nu .. men iaf.. efter vi käkat drog vi till hemköp och jag köppte choklad och sen ville hannah kolla på ett "partylinne" hahah, men då var allting stängt typ.. så vi drog hem och jag frös sönder tack vare bussfittan! HATA SL! men till slut kom jag hem te min varma säng.. och sen dess har jga bara suttit här :) .. imorgon ska kanske johan och hannah komma te mig efter dom slutat så ska vi kolla på våran träning och det.. sen händer det nog inte så mycket vad jag vet.. men orkar inte skriva nu kyssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0