Hej bloggen! sorry om jag suger på att uppdatera ..

Hej bloggen! sorry om jag suger på att uppdatera .. men jag har världens jävla skit internet och då kan man bara va inne på vissa saker och ja.. Iaf , idag var det nationella i svenska.. gick helt okej , förutom att jag fick lite damp på betty ;).. men ja så kan dt gå.. efter skolan drog jag till hannahs skola och sen drog vi och träffa johan och några sen drog jag johan och hannah hem te hannah och sen skulle jag och hannah dra till träningen.. det var nice. ska dessutom spela match på fredag! TAGGAD!! Imorgon ska jag kanske färga håret rött! så jäkla nice. hoppas jag då passar i det också ;) .. men ja som ni ser blir mitt inlägg lite rörigt.. men jag orkar verkligen inte skriva så.. ah hejdå :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0