DUNDUNDUNDUN

Käkade precis och nu mår jag sjukt illa det är något fel, har mått illa i flera dagar nu.. Har knappt ätit någonting. Gravid? nej driver :)) Vet inte varför menmen. Kanske stannar hemma imorn också om jag inte mår bättre, får se. Haha juste måste bara berätta att jag verkligen HATAR när folk inte kommer till saken. Som min brorsa han kan sitta och berätta något i en halvtimme men kommer ändå aldrig till saken, så jävla irriterande, som när vi satt och käkade han satt och snackade och snackade och snackade, sen sa jag "men kom till saken" och då sa han saken.. Hah jävla homo :) Ska läsa lite i min bok nu, så att den tar slut snart. Poss och kjam.


Visst ser det gott ut? Det är jag som har fotat (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0