Det är synd att en sådan fin vänskap ska gå itu..

hej bloggen.. hur mår ni? själv mår man typ skit.. ni kankse märker att jag och hannah inte är lilka tajjta längre har inte träffat henne på typ en vecka nu.. Tycker det är synd bara att det blir såhär.. Ingeting skulle komma imellan men det kunde tydligen det.. jag venne.. orkar inte.. idag ska man nog chilla hemma ska alledeles sminka mig bara för kul.. och sen kanske ta lite kort. Ikväll ska man ju förfan festa! måste hitta en jävla fest! annars så blire chill hemma eller kanske slagg hos någon. vi får se. nu sitter jag iaf och har ögonbrynsfärg på och ska snart tvätta bort och fixa ordning lite! vid klockan fem ska man träffa en snubbe , nice! ah men hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0