Crazy days, Wild nights!

Hej bloggen! , Idag har jag vart i skolan och fått schema för kärleksveckan som vi har nästa vecka! Så skönt att inte ha vanliga lektioner men ändå jobbigt att ha nationella på tisdag & torsdag.. så jävla nervös.. Man får ju fan hålla tummarna på att klara det annars dör jag ;o .. Iaf efter skolan drog jag till tullinge och var med hannah i hennes skola en stund! Älskar den bruttan asså! Efter det drog vi hem till hannuh och sen tog vi bussen te mig och hämtade mina tränings kläder o klubben sen drog vi till träningen och flumma galet! Har mega ont i benen också så det gick inte så bra direkt.. Men nu skiter vi i det.. Imorgon är det onsdag och då ska jag försöka fylla i mina gymnasiumval och sen bara sova bort hela dagen! Sköööönt!
Men nu ska jag nog försöka lägga mig i sängen och läsa min skolbok! Puss på rumpen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0