Chaaa, bloggen........


Chaaa, bloggen.
Idag har jag haft skit tråkigt och bara legat hemma i sängen och typ sovit och smsat med lite människor.. och sen följt med pappa te centrum för att köpa chips ;$ hihi..
Igår var jag med lite folk hos johan, det var chill.. :)
och sen efter det sov elina hos mig också och då kollade vi på
lite film sen somnade hon innan mig så jag pallar inte kolla klart
filmen så jag somnade.. haha. och sen skulle hon dra vid ellva på kallas
så ja jag har verkligen haft tråk idag.. men jaja..
Matchen i fredags gick skit bra fast det kunde gått bättre om
domarn inte skulle blåst när vi gjorde mål..
Men vi förlorade med bara 3-0 och på första halvlek släppte
vi inte in ett ända mål , så det är skit bra jobbat tjejer!
Ajaa vem bryr sig?.. nu ska jag tråka vidare
och snacka med lite folk och lyssna musik..
Puss på stjärten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0