CHA ÄCKELBLOGG! ;) , hur är läget ? själv är det typ skit ,


( veronica tar sig an stången ;] , var ett tag sen.. )
CHA ÄCKELBLOGG! ;) , hur är läget ? själv är det typ skit ,  lite problem hemma och sånt.. men det löser sig.
Idag så var jag i skolan och gjorde No prov som gick skita bra. Nu har man ju fixat G kankse till och med G+ till och med! Nice ! Efter provet mötte jag Hannah , Stefan , Johan och Filip i centrum och sen drog vi till min skola och dom fick en liten rundtur haha! Sen drog vi hem till mig och drog ut med min hund och sen skulle dem ha sin jävla pizza så vi drog upp till centrum igen och sen skulle dom tydligen dra hem.. Men kul hade man. Garva ju typ 24/7.. Efter dem dragit hem så drog jag och hannah plus några till , till skogsäng och satt där och chilla tills min papi kom och hämta mig. sen har jag typ bah suttit här och haft lite humörsvängningar..! Sitter just nu och lyssnar på musik & snackar med min älskling Hannah! Jävla idioter det finns alltså..! Men det tycker jag vi inte ska gå in på nu ;) Men nu ska jag dra.. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0