U making me smile!

Hej bloggen! , sitter just nu och käkar ostbollar och dricker lite läsk! Dagen har vart sjukt nice! vaknade runt nio och sen drog jag in te stan med Irma och vi träffade mr.e och han fixade lite grejjs te irma ;).. Sen chillade vi lite i solen och tog en varsin glass! Sen tog vi pendeln till huddinge och hämtade hennes systemkamera och har tagit ca 250 bilder tror jag det va ^^ .. helt sjukt. haaha! men sen drog vi hem te henne igen och fixade lite grejjs sen drog vi te centrum och kollade runt lite sen tog jag pendeln hem! , Valborg är nästan redan planerad! Galet nice kommer det bli säger jag bara!
TAGGA TAGGA TAGGA.. hehe. Imorgon äre skola oh sen ska jag träffa älsklingen och sen träning. Men vi hööörs bitches! PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0