sjukaste dagen..

Heeeej bloggen. Idag försov man sig och missade två lektioner.. Duuuktigt .. Sen missade man idrotten för att snacka ut med elina om lite saker ....... Efter skolan drog jag te tumba och mötte upp irma sen drog vi hem te henne ficade oss lite och käka sen drog vi och mötte några boys och det var kaaaos i huddinge.. Gängbråk och ena killen vi vad med fick en jävla smäll i ansiktet.. Skriver inge mer om det.. Efter det drog jag te stuvsta och sen åkte jag te rönninge och träffade älsklingen. Vi snackade om lite saker och sen tog vi bussen te mig och myste lite. Imorgon ska jag dra på möte och sen ska jag ha träning.. Men nu måste jag gå och fixa mig för sängen.. Pusss :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0