running wild!


Hej bloggen! idag har man hafft tråk daaag. snart klar med min onepiece på slöjden! den är jätte ball! :)
Idag har man ju vart på utvecklingssamtal och sen drog jag ut och sprang med fredde.. har typ säämsta konditionen så kunde knappt springa.. :( men ska träna upp den ! Efter jag sprungit drog jag te farmor nya hus och kollade runt. Gulligt litet hus hon fixat asso ;] men alldeles för nära oss ;s kommer aldrig vara fri längre.. :( men lalalala.. Imorgon har man nationella i engelska . Känner mig inte så nervös.. bara att ta det lungt så löser allt sig :] . IAF så är helgen typ planerad och det blir lan med lulle och elina! COD COD COD COD!! wowo. aja bjussar på en bild . PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0