Livet är underbart!


fuuuuckad bild , men man måste ju bjuuuda :]
Cha bloggen! har nästan precis sminkat mig klart och så.. blev en liten överdriven sminkning men har råkat raka bort ögonbrynen så var tvungen att måla dom och då var jag tvungen att ha foundation som dock var lite för mörk.. aja ska alldeles strax dra till tumba och möta upp Johan. Sen drar jag nog hem och solar lite. Underbart väder ute ju! Tror inte jag ska gå och träna idag..  har igentligen ingen ork men måste ändå gå upp och lämna löshåret.. Men aah nu ska jag ge er en länk till en kille som sjunger gaaalet vackert! Davids.p bästa vän..
http://www.youtube.com/user/oboysoda#p/a/u/1/YcMiDs6SukU , men nu ska jag lyssna vidare och byta data ochh fixa lite grejjs! ha en bra fredag allihopa ! PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0