kingen utan k

Hejsan, har precis sovit i typ en timme, jag mådde så jävla äckligt illa så jag typ svimmade i badrummet och grejjer. Fick panik trodde jag skulle dö dörren var liksom låst och allt så ingen kunde ju komma in och hjälpa mig, riktigt läskigt faktiskt. Iallafall så tog jag mig upp till min säng och nu ligger jag här, när jag vaknade stod det chokladpudding med grädde, te, kex med smör och choklad vid min säng, hur gulligt? JÄTTEGULLIGT! Då kändes allt myyycket bättre. Ikväll ska vi iväg på middag hos min moster, tror vi skulle vara där halv 5 som är om 10 minuter, tror pappi har sagt att vi kommer lite senare, hoppas jag iaf. Aja ska tvätta bort det gamla sminket nu och sminka på nytt för jag har gråtit och har mascara i hela ansiktet. Ska försöka ta lite bilder idag också, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0