Jag har allt jag behöver.

Shaaaaa!! Kom precis hem från bion med mina fina brudar Lina och Mikaela, kloooockers det där! Vi kollade på hur många lingon finns det i världen, fett med skoj! Haha garvade så jag höll på att dö :)) Köpte helium balong och hade galet kul också ;) filmade så kanske lägger in en liten video på det imorn.

Imorn blir det nog stan med min sötnos Elina, ruuuuligt! Ska shoppa lite saker, och bara glida runt i solen, hoppas bara det är sol imorn (a) Aja nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen och kolla på film eller något. Hare king, puss!


Jag och mina kingliga b-rudar! :)

Kommentarer
Postat av: nicki

Heej :) va roligt att du är intresserad av skorna (:

vart bor du ngn stans ? :)

2011-04-18 @ 16:51:24
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0