fuck you

Chaaaa bloggen. Inatt sov älsklingen hos mig och vi kollade lite tv sen va jag alldeles för trött så vi gick och la oss ganska tidigt sen har vi bara chillat hela dagen och sen var han tvungen att dra hem te sin hund. Imorgon blire shopping med älskling eller säå ska jag dra in själv.. Vi fåååår se;-) och nu ska jag sluta på nattvandringen ! Sååå jävla sköönt för nu betalar mina föreldrar busskort åt mig istället! Så ska lämna in mitt busskort snaart. :-) men nu ska jag dra upp te centrum och köpa mat kanske skriver mer ikväll. Puss :-)

Kommentarer
Postat av: nicolina

men perfekt ja med :) har du tid på torsdag ? ja börjar jobba klockan 21 men innan det kan ja mötas =)

2011-04-19 @ 21:20:10
URL: http://nickita.blogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0