falskare än dig finns ju bara inte ?

Chaa bloggen. Är heeelt jävla död i hela kroppen efter dagens shopping.. Drog in te stan vid typ tio och shoppade lite grejjs. Ny navelpiercing också! Just nu sitter jag och väntar på babe. Han ska sova hos mig inatt för vi ska dra iväg te vagnhärad imorgon och myyysa galet! Sola och chilla så jävla soft! Aah .. Men nu ska jag vila lite tills älskling kommer sen blire mys framför tv. Peace out! Och juste.. Jag vette fan varför jag ens fortsätter blogga i den här bloggen.. Så jävla meningslöst ;-) så kommer skita i den nu och leva mitt liv .. Har ingen anledning till att ha kvar bloggskiten.. Får se vad jag gör med den :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0