but only one of us is in love

Tja kom hem för en stund sen, skoldagen var ganska chill. Haha det blev kaaaaos på rasten, halva 8an stod och ville in i matsalen fast vi hade lunch om en timme, hah så jävla kul, mattanterna fick damp och dom kallade dit andra lärare och grejjer. lite kul sådär ;p Hade bild sista lektionen och köttade på, fick vg men ska fixa lite saker så det blir mvg, var ju sjuk förra fredagen så jag hade bara den här lektionen på mig så det blev ganska slarvigt. Men aja, ska fixa mitt hår nu, har inte fixat det på över en vecka, typ duschat och satt upp det i en jävla bulle eller toffs, skit fult så nu ska jag platta och fixa, sen är det träning ikväll. sen tumba. kommer kanske hem vid 1 inatt. aja langar fler inlägg sen. Kyss


Haha asgammal bild ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0